Mellan 1 september och 31 maj
har vi öppet mellan klockan 10 och 17.
På onsdagar har vi öppet mellan klockan 10 och 20.
På sommaren mellan 1 juni och 31 augusti
har vi öppet alla dagar mellan klockan 08.30 och 18.
De här dagarna har vi stängt:
1 januari,
23, 24, 25 och 31 december.
Vad kostar det?
Vuxna betalar 110 kronor.
Det är gratis för barn yngre än 19 år.
Studenter och värnpliktiga betalar 80 kronor.
Om ni är fler än tio personer som kommer hit tillsammans
betalar varje person 80 kronor.
En skolklass där alla är under 19 år kommer in gratis.