Butik
I museets butik hittar du
allt möjligt om Vasa
för både vuxna och barn.
Presenter till vuxna
I butiken kan du köpa
många olika saker.
Det finns böcker om Vasa
på flera språk.
Här finns också kopior
av saker som fanns ombord på skeppet,
till exempel glas och fat av tenn.
Presenter till barn
Du hittar också många saker
som passar för barn.
Det finns böcker om Vasa för barn,
lek-saker, pyssel och mycket mer.
Beställ från butiken
Vill köpa någonting,
men kan inte komma till museet just nu?
Mejla oss
så ordnar vi det.
Du betalar via Swedbank Pay.
Det är säkert att betala med Swedbank Pay.